Ο αποχαιρετιστήριος λόγος της Όλγας Τρέμη, όπως θα έπρεπε να ειναι…

Πριν σας καληνυχτίσω επιτρέψτε μου να σας πω δυο λογάκια. Η σημερινή ημέρα, είναι μια σημαντική ημέρα γιατί κλείνει ένας μεγάλος κύκλος παραπληροφόρησης και υπηρεσίας στους μεγαλοεπιχειρηματίες, εργολάβους και νταβατζήδες της χώρας. Εννιά χρόνια στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου του Μέγα, δεν είναι παίξε – γέλασε. Καταφέραμε να τα γαμήσουμε όλα. Χάρη σε εσάς. Χάρη στην εμπιστοσύνη που μας δείξατε, χάρη στο γεγονός ότι μας επιλέξατε για την ενημέρωσή σας, το Μέγα βρέθηκε για πολλά χρόνια στην κορυφή της κυβερνητικής προπαγάνδας, της «στραβοματίασης» στα μεγάλα πολιτικά σκάνδαλα της χώρας, της βαφής του άσπρου σε μαύρο.

Θέλω λοιπόν να σας ευχαριστήσω από την καρδιά μου, όχι για όλα αυτά που διαλύσαμε παρέα, αλλά για αυτό που υπάρχει από πίσω. Το ουσιαστικό. Δηλαδή για την αναγνώριση της δουλειάς από τον επιχειρηματικό κόσμο, της εργολαβίες, τα δημόσια έργα, τις εκλογές, την εξύμνηση και την άνοδο του φασισμού στη χώρα. Για εμάς αυτό, όπως το προσλαμβανάμε ήταν μια μεγάλη πηγή δύναμης όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω το Μέγα, γιατί μου έδωσε μια μεγάλη ευκαιρία, όταν μου πρότεινε να λέω τις ειδήσεις, τις περισσότερες εκ των οποίων τις έβγαζα από το κεφάλι μου για να εξυπηρετήσω συμφέροντα. Κατάφερα με τη δύναμη του λόγου μου να κάνω τις γιαγιάδες και τους παππούδες να αμφισβητούν ακόμη και ένα βίντεο που έβλεπαν, να αποπροσανατολίζω την κοινή γνώμη να στρέφω την προσοχή της αλλού. Και όλα αυτά από τον Ιούνιο του 2005. Ήταν μια μακρά διαδρομή….

-Μην κλαίτε κ. Μπόμπολα γιατί θα πω για τα διόδια…
-Ήταν μια μακριά διαδρομή, λοιπόν…Κλαίνε εδώ οι τεχνικοί, γιατί σου λέει μας είχε πηδήσει στο μοντάζ και με παρασύρουν και μένα και θα βάλω τίποτα φωνές από διαδηλώσεις στο περιστατικό της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
-Ήταν μια μακρά διαδρομή και εσείς τον παίξατε με καθοριστικό ρόλο. Και είχατε και τον τελευταίο λόγο. Και έτσι πρέπει να γίνεται, γιατί μην με βλέπετε έτσι, κατά βάθος είμαι και πολύ…δημοκράτισα.

Δεν θα είχαμε όμως και ποτέ αυτό το καταστροφικό αποτέλεσμα, αν δεν υπήρχαν και πολλοί άλλοι να βάλουν πλάτη στις μαλακίες μου και να μου συμπαρασταθούν στο δύσκολο έργο μου. Και αναφέρομαι φυσικά στον Γιαννάκη τον Πρετεντέρη, τον Καψή και τα άλλα συν-βόδια μου, τους οποίους επίσης θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου, γιατί είναι δύσκολο να βρεις ανθρώπους σαν τα μούτρα σου. Μου έδωσαν βοήθεια και μεγάλη υποστήριξη σε ότι και αν κατέβασε το κεφάλι μου (σαν χθες ακόμη θυμάμαι πόσους βάλαμε φυλακή από τις Σκουριές). Ακόμη και την ανοχή τους κάποιες φορές, όταν το πράμα το παραχόντρυνα με ψευδείς ειδήσεις που γεννιόταν ακατάπαυστα μέσα στο κεφάλι μου.

Αυτή λοιπόν την αγάπη που εισέπραξα θέλω να τους την ανταποδώσω και με το παραπάνω. Ε όλο και κάποιος θα βρεθεί να τον βάλουμε φυλακή για να…πουλήσουμε λίγο περισσότερη ασφάλεια στον κόσμο. Ειλικρινά θα ήθελα να αναφερθώ στον καθένα χωριστά, γιατί το αξίζουν. Δεν θα το κάνω όμως, γιατί οι εφοπλιστές, οι εργολάβοι και ο κατάλογος του ΣΕΒ είναι μεγάλος και ο χρόνος περιορισμένος. Το κρατώ ως εκκρεμότητα αυτό και ελπίζω να μου δοθεί κάποια στιγμή η ευκαιρία να τα ξανακάνω μπουρδέλο μέσα από το χαζοκούτι.

Σας ευχαριστώ λοιπόν πολύ και πάλι από την καρδιά μου, σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο βράδυ μετά από τόσα που σας χάλασα και ένα ακόμη πιο όμορφο καλοκαίρι με μπανάκια σε ακρογιαλιές που πουλήθηκαν για ένα κομμάτι ψωμί, χάρη την προπαγάνδα μου και το γλύψιμο σε ιδιώτες – νταβαδες της χώρας που ντεμέκ ήρθαν για να τη σώσουν.

Γειάς σας και ελπίζω το κανάλι να βρει ένα ισάξιο όργανο – φερέφωνο για να συνεχίσει την εκπληκτική δουλειά του στον τομέα της ενημέρωσης, της ουσιαστικής παραππληροφόρης και της διαστρέβλωσης ειδήσεων σε τέτοιο βαθμό που να οδηγούν σε αυταπάτες.

Ο λόγος όπως ήταν κανονικά…

0;;;;;;΄[70

Σχολιάστε

