Πρώτη μεταγραφή για το 2014, ο Tom Trybull…

Στην πρώτη μεταγραφή της νέας χρονιάς προχώρησε η St. Pauli με την απόκτηση του Tom Trybull από την SV Werder Bremen. Γεννημένος στις 9 Μαρτίου του 1993 στο Βερολόνο, ο νεαρός μέσος συμφώνησε σε όλα με τον αθλητικό διευθυντή της ομάδας μας Rachid Azzouzi και σήμερα (3/1) υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2017.

Να σημειωθεί ότι παρά τα 20 του χρόνια ο Trybull έχει εμπειρία από την Bundesliga, καθώς με την φανέλα της Werder είχε 21 συμμετοχές και πέτυχε ένα γκολ, ενώ στο παρελθόν έχει περάσει επίσης από τις ομάδες Νέων της (μισητής) Hansa Rostock, της Union Berlin και της Werder Bremen. Έχει ύψος 1,81 και πέντε συμμετοχές στις U-17, U18 και U19 της Εθνικής Γερμανίας.

«Ήμασταν ήδη σε επαφή από το περασμένο καλοκαίρι, αλλά τώρα που ολοκληρώσε τις υποχρεώσεις του μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε και την μεταγραφή. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Trybull έχει δείξει ότι είναι ένας παίκτης που μπορεί να μας βοηθήσει. Μπορεί δε, να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες θέσεις, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τις επιλογές μας στη μεσαία γραμμή», τόνισε χαρακτηριστικά ο Rachid Azzouzi, ενώ ο ίδιος ο παίκτης από την πλευρά του, στις πρώτες του δηλώσεις υπογράμμισε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την μεταγραφή μου στην St. Pauli.

Έλειψα για ένα διάστημα από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις, αλλά τώρα είμαι και πάλι σε φόρμα. Θα κάνω κι εγώ από την πλευρά μου ότι μπορώ ώστε να μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Για μένα επίσης, η μεταγραφή μου σε μια ομάδα δεύτερης κατηγορία δεν είναι ένα βήμα προς τα πίσω, αλλά ένα βήμα μπροστά για την εξέλιξή μου. Οι συνομιλίες με τους Rachid Azzouzi και Roland Vrabec με έπεισαν και έτσι πήρα την απόφαση».

thumb_11047__auto_52cb3073f294b47a74c56294cd806a18

Σχολιάστε

