Στο τιμόνι ο Roland Vrabec μέχρι την διακοπή

Μετά τον πρόωρο επίλογο που γράφτηκε στην θητεία του Michael Frontzeck στον πάγκο της St. Pauli, σήμερα (7/11) από τον αθλητικό διευθυντή ομάδας μας, Rachid Azzouzi, ανακοινώθηκε ότι ο νέος προπονητής Roland Vrabec θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία μέχρι την χειμερινή διακοπή του πρωταθλήματος.

«Χθες είχαμε πει ότι ο Roland Vrabec θα καθίσει στον πάγκο μόνο μια φορά και συγκεκριμένα για τον αγώνα με την Energie Cottbus. Ωστόσο, μετά από μια συζήτηση που είχαμε μετά την προπόνηση αποφασίσαμε ότι θα είναι ο τεχνικός μας, μέχρι την χειμερινή διακοπή. Δεν έχω εμπιστοσύνη μόνο στο προπονητικό τιμ, αλλά είμαι και πεπεισμένος για τις ικανότητες που διαθέτει ο Roland» τόνισε χαρακτηριστικά ο Azzouzi.

Από την άλλη πλευρά, ο ίδιος ο 39χρονος τεχνικός που ανέλαβε ένα δύσκολο έργο σε μια κρίσιμη εποχή για την ομάδα, υπογράμμισε: «Φυσικά και έχω μείνει λίγο έκπληκτος σχετικά με το πόσο γρήγορα άλλαξαν κάποια πράγματα. Μπορώ να πω όμως, ότι είμαι χαρούμενος που θα έχω την ευκαιρία, εγώ και το προπονητικό επιτελείο μου, να δείξουμε τις ικανότητές μας, ξεκινώντας από το παιχνίδι της Δευτέρας (11/11). Δεν αισθάνομαι καμία πίεση. Αυτό που αισθάνομαι είναι μια ανυπομονησία για το παιχνίδι. Είμαι ενθουσιασμένος και θέλω να κάνουμε κάτι θετικό μέχρι την χειμερινή διακοπή του πρωταθλήματος».

Σ’ ότι αφορά το τι προτίθεται να αλλάξει στον αγώνα της Δευτέρας, σε σχέση με αυτό που είδαμε στα προηγούμενα παιχνίδια είπε: «Ελπίζω να κρατήσουμε τα πολλά και καλά πράγματα που υπήρχαν από την εποχή του Michael Frontzeck, αν και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε  κάποιες αλλαγές. Εξάλλου σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι από την μέχρι τώρα σεζόν. Δεν έχουμε παίξει το ποδόσφαιρο που μπορούμε. Ακόμη και μετά από νίκες, ικανοποιημένοι δεν μπορούμε να είμαστε».

Όσο για την συνεργασία του με τον Michael Frontzeck, ο Vrabec τόνισε: «Τον ευχαρίστησα για τη συνεργασία μας. Είναι αλήθεια ότι αυτός μου έδωσε την ευκαιρία το καλοκαίρι, ώστε να είμαι σήμερα εδώ. Του εύχομαι καλή τύχη στην επόμενη στάση του και πιστεύω ότι θα κρατήσουμε την επαφή μας».

vradec

Σχολιάστε

