Frontzeck: «Ας μην κρίνουμε τους προπονητές βραχυπρόθεσμα»

O Michael Frontzeck αποτελεί παρελθόν από την St. Pauli για έναν λόγο που μπορεί να μην προκάλεσε αντιδράσεις, αλλά σίγουρα προκάλεσε ερωτηματικά.

Ερωτηματικά στα οποία προσπάθησε να απαντήσει ο ίδιος ο έμπειρος τεχνικός παραχωρώντας συνέντευξη στην ιστοσελίδα sport1.de.

Ο 49χρονος προπονητής που διαδέχθηκε τον Andre Schubert στον πάγκο τον Οκτώβριο του 2012 κάθισε σε 40 επίσημους αγώνες της Pauli στον πάγκο, συμπληρώνοντας 15 νίκες, 10 ισοπαλίες και 15 ήττες. Ήτοι, ανέλαβε την ομάδα στην 17η θέση αποφεύγοντας τελικά τον υποβιβασμό και φέτος την αφήνει στην όγδοη.

«Δεν ήταν εύκολη η απόφαση» τόνισε ο πρόεδρος της ομάδας, Stefan Orth. Ας δούμε όμως, τι λέει ο ίδιος ο έμπειρος τεχνικός.

-Κ. Frontzeck πόσο απογοητευμένος είστε για την απόλυσή σας;

«Είμαι πολύ λυπημένος, γιατί ήμουν μέλος μιας ομάδας στην οποία εργάστηκα 14 μήνες. Βρισκόμουν καθημερινά και συνεργαζόμουν με συγκεκριμένα άτομα και δεν σας κρύβω ότι στον σύλλογο ένιωθα πολύ καλά. Δεν είμαι λαϊκιστής, απλά η δουλειά μου αποτελεί για μένα μια μεγάλη διασκέδαση. Είναι λυπηρό αυτό που συνέβη από την μια πλευρά, αλλά από την άλλη, κάποια πράγματα κάποτε, έχουν ένα τέλος. Και αυτό έφτασε σήμερα, με την απόφαση που έλαβε ο σύλλογος».

-Τι είδους θέματα οδήγησαν στο διαζύγιο; Οι διαφορετικές απόψεις για την ανάπτυξη του συλλόγου;

«Ακολουθούσα πάντα αυτό που προέβλεπε το συμβόλαιό μου και δεν έχω εκφραστεί ποτέ δημοσίως για το θέμα. Υπάρχουν όμως δύο πράγματα που είναι απαραίτητα για μένα. Ήθελα να πάρουμε μια απόφαση από κοινού. Όμως δεν με ενημέρωσαν ποτέ για κάτι τέτοιο. Από την άλλη πλευρά, εγώ είχα ενημερώσει ήδη το προεδρείο, αλλά και τον αθλητικό διευθυντή (σ.σ. Rachi Azzouzi) πριν από το παιχνίδι με την Furth, ότι αισθάνομαι πολύ άνετα στην ομάδα και ότι θα ήθελα να συνεχίσω. Η Pauli ξεχωρίζει για την ανάπτυξη. Το γήπεδο, η ομάδα, τα τμήματα υποδομής κτλ είναι κίνητρα. Ωστόσο όσο θεμιτό είναι για τον σύλλογο να περιμένει μέχρι τον χειμώνα για να συζητήσει μαζί μου, άλλο τόσο θεμιτό είναι και για έναν προπονητή που βλέπει τα πράγματα διαφορετικά, να σκέφτεται πολύ όταν πρόκειται για το μέλλον του».

-Ακούγεστε πικραμένος…

«Είμαι απογοητευμένος, γιατί αν οι προπονητές των ομάδων κρίνονται μόνο με βάση μια βραχυπρόθεσμη επιτυχία, τότε έχουμε όντως πρόβλημα αμοιβαίας κατανόησης που έχει ως στόχο την ανάπτυξη. Και δυστυχώς φαίνεται ότι το προπονητικό επιτελείο αξιολογήθηκε μόνο βραχυπρόθεσμα. Που είναι όλα αυτά που έχω πει στο προεδρείο; Εγώ είπα ξεκάθαρα την άποψή μου για την βιωσιμότητα και την εμπιστοσύνη και γι’ αυτό δεν ήθελα να περιμένω μέχρι τον χειμώνα».

-Ζητήσατε ένα συμβόλαιο μέχρι το 2016;

«Εγώ δεν ζήτησα τίποτα. Δεν υπήρξαν διαπραγματεύσεις. Δεν μιλήσαμε καν για τις οικονομικές παραμέτρους και, επίσης, δεν μπήκαμε σε λεπτομέρειες που αφορούν το συμβόλαιό μου. Μιλήσαμε μόνο για το μέλλον και για την προοπτική συνεργασίας. Θεωρώ πως είναι θεμιτό για έναν προπονητή και το προσωπικό του, μετά από 14 μήνες καλής συνεργασίας να μάθει ποιο είναι το μέλλον του.  Ένα μέλλον που δεν θα πρέπει να εξαρτάται από Σαββατοκύριακο σε Σαββατοκύριακο. Τελικά όμως, όπως συμβαίνει συχνά στη ζωή, για όλα τα πράγματα υπάρχουν δύο διαφορετικές απόψεις, οι οποίες απλά δεν ταιριάζουν μεταξύ τους».

-Η ανακοίνωση για την λύση της συνεργασίας ήταν έκπληξη για εσάς;

«Η συνομιλία μας έγινε τέσσερις εβδομάδες πριν και αυτός ήταν αρκετός χρόνος. Γιατί να φύγω τώρα; Δεν το ξέρω. Αυτό μπορεί να το απαντήσουν μόνο οι άνθρωποι του συλλόγου».

-Ποια ήταν η σχέση σας με τον κ. Azzouzi;

«Δεν θα σχολιάσω οποιοδήποτε πρόσωπο που εργάζεται στο club. Ο σύλλογος μίλησε για πλάνο και πρόγραμμα, γεγονός που λέει τα πάντα. Κρατάω τους κανόνες και θέλω να συμπεριφέρομαι σωστά. Είμαι απογοητευμένος γιατί ταίριαζα με την ομάδα. Είμαστε όγδοη, δύο πόντους μακριά από την πέμπτη θέση».

-Πως βλέπετε το μέλλον της ομάδας στο πρωτάθλημα;

«Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ομάδα μου –ανήκω ακόμη στο δυναμικό της- γιατί είναι όλοι τους καλοί χαρακτήρες. Ακόμα κι αν δεν είμαι εγώ στην ομάδα, η επόμενη μέρα για τους παίκτες πρέπει να είναι ευχάριστη. Είμαι πεπεισμένος ότι με την Cottbus θα γίνει ένα καλό παιχνίδι. Οτιδήποτε άλλο, δεν είναι στην δικαιοδοσία μου».

-Πως θα συνεχίσετε από εδώ και πέρα;

«Έχω 33 χρόνια στο επάγγελμα και γνωρίζω πως λειτουργεί το ποδόσφαιρο. Αυτή τη στιγμή ωστόσο, θα φροντίσω να κάνω μια μεγαλύτερη παύση, απ’ ότι συνήθως».

thumb_6216__auto_eec5bd5f0d5a31933477284a9a7e4080

Σχολιάστε

